czwartek, 6 lutego 2014

Koordynacja ruchowa z pożyczonym łóżkiem

Nieprzyjemna operacja kolana to tylko złe wspomnienie. Teraz mijające powoli dni uziemienia. Mogę powiedzieć najgorsze chwile są już za mną, ale przede mną kilkutygodniowa rekonwalescencja. Jestem oosobą aktywną i prawie całodniowe gnicie w łóżku okrutnie mnie denerwowało. Chirurg jednak powiedział, że nie wolno mi używać operowanej nogi, dlatego wpadło mi do głowy, że przydałby mi się wózek inwalidzki. Okazuje się, że na pewien czas możemy go wypożyczyć. I to całkiem niedrogo. Świetne jest to, że możemy wypożyczyć wózek inwalidzki na krótki czas, np. jeden dzień, co przyda się osobom, które chcą np. pomagać swoim niepełnosprawnym dziadkom i gdzieś ich przewieźć. Można także wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które dają niepełnosprawnym możliwość uprawiać jakiś sport. Dużo więcej na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz